O meni

Moje ime je Katja in sem ustanoviteljica podjetja Katisserie by Katja.
Že od nekdaj so bile sladice moja strast in ambicija.

Slaščičarski in živilsko-prehranski program sem opravila na BIC Ljubljana. Najlepše v času študija je bilo delo v različnih slaščičarnah, za vikende, med počitnicami, kot praksa in kot študentsko delo. Opravila sem večmesečni tečaj La Ganache pri francoskem mojstru Naser Gashiju. Nekaj časa sem se izobraževala tudi v Franciji v slaščičarni Patisserie Rix Didier.

Ker sem svojo karierno pot videla v odprtju lastnega podjetja, sem se vpisala na Gea College, poslovna smer, z željo pridobitve podjetniškega znanja.

Slaščičarstvo me navdušuje že vrsto let, zato je sedaj napočil trenutek, da začnem svojo poslovno pot med slaščicami. Odpreti svoje podjetje z upanjem, da bi le to v prihodnosti preraslo v prepoznavno blagovno znamko Katisserie.

Poslanstvo in vizija

Ustanovitev podjetja Katisserie by Katja je bila moja dolgoletna želja. Želim, da z ustvarjanjem okusnih, kvalitetnih in kreativnih sladic podjetje raste in raste.

V podjetju izdelujem sladice najvišje kakovosti. Izdelki so primerni za vse skupine ljudi, ki uživajo v slaščicah. Ponujamo slaščičarske izdelke, ki so sinonim unikatne ustvarjalnosti.

Vizija podjetja

Biti prijazno, inovativno in ustvarjalno podjetje, ki ponuja slaščičarske izdelke
izjemne kakovosti. »Katisserie by Katja – sinonim za kakovost, unikatne izdelke in prepoznavnost po celi Sloveniji.«

O podjetju

Podjetje Katisserie by Katja je majhna butična slaščičarna, ki ponuja slaščičarske izdelke po naročilu.
Ime podjetja izhaja iz izpeljanke med mojim imenom Katja in francosko besedo patisserie, ki pomeni slaščičarna: KAtja-paTISSERIE

Povezuje mene in mojo ljubezen do francoskega slaščičarstva.

Temu sem dodala še besedi by Katja, kar sem želela dodatno poudariti, da jaz stojim za vsemi slaščičarskimi izdelki, ki bodo v podjetju nastajali.

S sloganom podjetja: »Verjameš v ljubezen na sladki ugriz?« želim predstaviti mojo vizijo, poslanstvo in kreativnost mojega poslovanja ter se na tak način približati ljudem. Ta naj bi jih privabil z obljubo, da se bodo v moje sladke izdelke “zaljubili”.